Oups..

Om ni kollar på föregående inlägg ser ni att det publicerades kl 00.02.
Klockan 00.00 skulle jag ha börjat på Max.
Strax efter ringde dom och undrade varför jag inte var på jobbet. Det undrade jag också..! Detta kan beskrivas med två ord: INTE BRA! Jag hade helt enkelt glömt bort att jag skulle jobba! Vad läskigt! Egentligen visste jag nånstans att jag skulle jobba, jag hade skrivit upp det i kalendern, jag visste att jag hade en natt-helg i maj, men det har liksom inte kopplat i skallen att det var nu i helgen jag skulle jobba! Kanske har jag läst det så många gånger så jag slutat se det. Fråga mig inte.. Klantigt!! Nåväl det var ingen större skada skedd som tur var. 25minuter försenad klockade jag in. Förhoppningsvis har jag nu lärt mig att hålla bättre koll på mina jobbpass =P

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha! Så det kan gå! Gjort en liknande tabbe ganska nyligen, trodde jag började 16.30, så satt på balkongen och njöt. Chefen ringde kl 13 och frågade vad jag gjorde, jag svarade att jag satt och njöt av solen på balkongen. "Jaha, du började kl 11.30". Var bara att springa till bussen så fort benen bar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback