Mot sälen

I morgon bär det av mot Sälen! Jag ska dit och hälsa på Frida, åka skidor, och förhoppningsvis åka lite snowboard också =) Det ska bli riktigt skoj! Imorgon går bussen 7.50 och efter ett antal byten mellan olika tåg och bussar bör jag komma fram 23.45. En ganska dryg resa, men det ska nog gå bra..! Jag kommer hem sen på tisdag nästa vecka. Det ska bli spännande att ge sig ut på äventyr till en ny stad där jag aldrig varit förut.

I veckan har kusinerna och Sven och Debra från USA varit här. Det har varit så kul och trevligt! Vi har ätit palt och falukorv (ingen korv för mig dock), varit ute på isen, fikat, umgåtts osv. Riktigt mysigt har vi haft det =) Hoppas det inte ska dröja alltför länge innan vi ses igen!

 
Linda, Madelaine, Cecilia


Kommentarer
Postat av: Sara

Linda har samma hårfärg som jag gått och skaffat! ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback