Män som hatar kvinnor, har sett!

Nu har jag sett "Män som hatar kvinnor" på bio, såg den igårkväll. Fick med mig brorsan som sällskap=) Och den var jättebra!! Jag har läst boken, men det var ett tag sen (typ 1½ år sen?). Tror det var helt perfekt lagom länge sen. Nu hade jag bra koll på handlingen (brukar alltid vara så trög på att fatta filmer annars:P) men samtidigt har jag hunnit glömma rätt många detaljer, så det var ingenting jag störde mig på att de hade ändrat på. Och det är klart, boken är ju i princip alltid bättre eftersom man får med så mycket mer detaljer osv. men jag tycker det var en riktigt bra film, klart sevärd! Känndes inte som det hade gått 2½ timme när filmen var klar. Lisbeth var också riktigt bra tyckte jag, just som man hade tänkt sig.  Hoppas de andra två böckerna också ska komma som film! Ska dom göra det? Jag ser fram emot det!

Idag har jag jobbat på max, och det ska jag göra imorgon också. Och ikväll kom även familjen hem från Thailand. Dom är oförskämt bruna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback