Knasig dröm..

Inatt drömde jag otäcka drömmar om Max. Först var jag ensam i köket, för de andra hade nåt slags möte.. Och så kom det folk som stod länge och väntade på att få beställa, det fanns ingen annan som kunde ta beställningen och göra maten, förutom jag. Så jag fick ta beställningen och skulle börja göra maten men jag visste inte hur jag skulle göra, vilka bröd eller vad som skulle vara på, allt gick jättesakta och jag fattade ingenting! Så jag vaknade vid 6 typ och var helt stressad, haha. Gick upp på  toa, somnade om. Sen vaknade jag igen typ halv 9 med ett ryck, jag tänkte att "mars har ju 28 dagar (..eeh?), och smask var ju den 28:e, alltså måste det vara april nu, och jag har inte schemat för april, tänk om jag ska jobba idag!" Ganska snabbt insåg jag sen att mars har 31 dagar, så det var lugnt! haha.. (Varför jag drömmer om max nu?!)

Idag har jag i alla fall varit förbi max och hämtat schemat för april. Kanske drömmen ville påminna mig om det =P Och varit och simmat, det var skönt! Nu ska jag till Piteå...

Kommentarer
Postat av: Elin

OJoj, jag var faktiskt med om det där litegrann i somras... ensam i hamburgerkiosken, de andra på rast, och jag fick en miljon beställingar...!!! Inte kul, men gästerna var mycket förstående, som tur var...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback