Hjärnsläpp eller?

Igår skulle jag köpa fika på kåren för 18kr. Jag  hade slut kontanter och tänkte betala med kort så jag drog mitt kort, slog in kod men så sa den "kod ej godkänd". What? Jahaja, sen insåg jag att jag hade slagit koden jag har på kortet som går till skolan, så det var ju inte så konstigt att det blev lite tokigt. Man måste ju använda rätt kod, hehehe! Och den rätta koden är.. öööh.. den är...  ingen aning! Jag kunde inte för mitt liv komma på vad jag hade för kod till mitt bankkort, som jag har använt en miljon gånger. Läskigt! Det var som att koden hade gått och gömt sig i någon liten lucka inne i hjärnan, och luckan gått i baklås.
Jag stod och funderade ett bra tag och kom på en himla massa olika nummer. Nej, det är numret till mitt gamla kort, nej det är koden till telefonen, koden till pappas jobb, koden till mammas preem-kort som jag använt en gång, koden till mitt framnäskort förra året. Jag kom till och med ihåg mitt anställnignsnummer på max! Men koden till mitt bankkort - ICKE! Det var helt blankt i skallen. Det slutade med att jag fick be om ett kvitto att skriva på istället. Det gick ju också bra. Men fatta läskigt ändå, hur kan man få hjärnsläpp sådär? =O

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha! Jag har samma kod på typ allt så om jag skulle glömma den hade det varit kört! :P

Postat av: Elin

Jag har också lyckats med det där... uuuh...

2009-03-13 @ 22:55:57
URL: http://elinhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback