big hair day



Den coolaste frillan jag haft på ett bra tag befann sig på mitt huvud i lördags, då det var dags för party för första gången på ett bra tag. Det var jag, Linnéa, Frida och Fridas kompis Sofia (det var hon som fixade frillan, tack!)  Vi gick till klubben "Make out", det blev en heltrevlig kväll, mycket dans - mycket skoj var det!

Vad har jag annars gjort dom senaste dagarna... Jag har uträttat min medborgerliga plikt och varit och röstat, friserat Manne, och hunnit träffa Johanna och fika lite på stan=)  Annars är det mest uppladdning inför sommarkursen, dvs ÖVNING. Min största utmaning är Haydn C-dur cellokonsert sats 3... hehe, den är väldigt kul, men den går fort och den går ljust och det är mycket tumläge(aj). Jag har en bit kvar om man säger så, men det går lite framåt i alla fall, tur är väl det.

(jag ligger väl nånstans på halva tempot ungefär, men visst är den snygg!:)

Kusin
Hanna har skaffat världens sötaste lilla valp! Har inte träffat den på riktigt men man blir ju kär bara av titta i bloggen =) (Varning för lättpåverkade personer..)



Kommentarer
Postat av: Elina

Fräck frilla!

Jag vill också på gay-klubb (visst är m-o det?) Fan vad skönt det måste att klubba utan att bli kladdad på :)

Postat av: Ida

Cool frisyr! Fick du den att hålla sig så hela kvällen hehe =)

2009-06-10 @ 22:41:33
URL: http://idaml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback