Vinterpromenad

Igår var jag, Mamma och Manne ute på sparktur/promenad på isvägen och vidare bort mot stensborg. Det var härligt väder, fin himmel och varmt och skönt utan att det var slaskigt! Nu ska jag läska er/ tråka ut er med lite bilder :)


Gullehund




Manne tycker det är jättekul att springa på isen!


Han hämtade gärna mammas vante..





Idag har jag bakat bagels och sen ätit bagels. Dom blev goda!
Ikväll ska jag på årets första linedance, det ska bli skoj! Känns som jag har glömt bort alla danser, men så brukar det ju kännas ibland och ändå finns dom kvar gömda någonstans i benen..

Kommentarer
Postat av: Ida

Härliga vinterbilder! O vad söt Manne är =) hehe mina nyårslöften var såna där som "alla" ger, att jag skulle sluta med godis o snacks på vardagar o faktiskt börja använda mitt gymkort..men det blev lite si o så med det iaf än så länge=P

Postat av: Miss X Jung

awe vilken gullig vovve ^^ Åh va roligt, dansar du linedance? Var dansar du?

2009-02-09 @ 00:56:18
URL: http://asianhit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback