Första nattpasset

Snart ska jag jobba natt på max. Uj vad konstigt det känns att åka till jobbet 23.30 en fredagkväll! Det blir första gången någonsin som jag ska gå till jobbet den här tiden på dygnet =P Visserligen har jag jobbat "natt" förut och delat ut tidningar, fast det är ju mer som att man jobbar väldigt tidig morgon.  Hoppas det blir en lugn kväll, att det inte kommer för mycket  fulla människor, och att jag inte klantar till något. Men det ska bli lite spännande ändå. Känns faktiskt bra att få göra nåt annat än att bara vara hemma, min vecka har inte varit speciellt händelserik, men ändå rätt så lugn och skön =)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Spännande!

Postat av: Elina

Det går helt säkert bra. Måste ju vara roligast näsan på fredag och lördags nätter, massa fulla folk som gör massa korkade saker man kan skratta åt :P

2009-01-16 @ 22:42:27
URL: http://ainons.blogspot.com
Postat av: Elin

Elina: tja, hehe, fulla folk kan ju göra lite tokiga saker, det kan vara kul beroende på vad det är, men mindre kul med t.ex folk som grisar och spiller dricka och mat och det är en själv som får städa upp det sen, hehe.. =P

2009-01-17 @ 15:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback