Flicka med Pärlörhänge

Innan jul läste jag en bok som jag hade fått tips på från flera personer - Flicka med Pärlörhänge av Tracy Chevalier. Den var riktigt bra!! Idag kollade jag på tvprogrammet i tidningen och såg att den skulle gå på tv ikväll! Tjoho! Jag  visste inte ens att den fanns som film, så det var en glad överraskning. Nästa glada överraskning var när jag läste vilka skådespelare som är med: Scarlett Johansson och COLIN FIRTH! (alltså han som är Mr Darcy =D) Kunde det bli bättre? Nu återstår det bara att se om filmen är lika bra som boken. Den börjar om 10 minuter så det ska bli spännande =)

Kommentarer
Postat av: Elina

Skulle precis tipsa dig om att han är med i den :P

Filmen är ok, men boken är så mkt bättre.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback