Bugg, någon?

Jag vill gå bugg-kurs! Tänkte anmäla mig i höstas men då var det fullt, och sen igen i mitten av hösten men då var det också fullt.. Ett bekymmer är att det är många fler tjejer än killar som vill gå bugg-kurs (varför?), så det är mycket lättare att komma med på kursen om man anmäler sig som ett par... Dom på buggkursen rekommenderar att man ska ragga upp en manlig danspartner att anmäla sig med. SÅ, nu undrar jag, nån som vill gå bugg-kurs med mig?  ;-);-);-);-)
Eller någon som känner någon som känner någon som vill gå buggkurs?
Om man har tur kan man kanske få gå kursen även fast man inte anmäler sig med nån partner, men jag tror dom lottar bland tjejerna, så det är inte så säkert.. Kom igen nu alla grabbar!


Inatt drömde jag att jag träffade en okänd kille och frågade om han ville gå på buggkurs med mig, och så sa han typ "tja varför inte? det kan jag väl!"  haha, synd att det var bara en dröm =P

Idag har jag jobbat på Max. Det gick helt ok. Jag har fortfarande hundra saker jag skulle kunna göra bättre, men det går ändå lite bättre för varje gång. =) Kassan går bra för det mesta, så har jag fått prova ta betalt i driven, inte så komplicerat egentligen men attans, där blev det svårt! Hjärnan går på högvarv och ändå går det lååångsamt, men även det ska väl bli lite bättre om ett tag hoppas jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback