Lista, favorit i repris

Idag den 9 december 2009 är det 2,2 grader ute och regnar. Då är det bäst att sitta inne och roa sig med annat. För över ett år sedan hade jag med denna roliga lista på bloggen, nu tänkte jag göra den en gång till, hehe. Testa du också!

Instruktioner:

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Nu tänkte jag vara ute i god tid... :)

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Kommer du hem när du slutat?

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Bästa fantastiska budfirmechef!

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
En vecka kvar till vi ska se jill :)

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
haha, tändsticka i strumpan!

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Så kul! Det var en Elingrej mitt i prick.

7. Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Sup. Norrland sucks.

8. Vad vill du höra mest av allt?
Åh, fett!

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Okej :)

10. Din romantiska replik?
Jag vet detta.

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Hej, Elin!

Kommentarer
Postat av: lacan

man skulle kunna tänka sig att det var jag som sa "sup. norrland sucks" but it wasnt.



also, that would not work with iphone. smsen sorteras på ett annat sätt...

Postat av: Elin G

jo det var du som sa det! ;) haha, men det var ett väldigt gammalt sms, men jag tyckte det var lite kul så därför har jag nog sparat det. Du tyckte bussarna gick dåligt :P

2009-12-10 @ 13:31:05
Postat av: Linda

Hahaha nmr 6!!;D;D

2009-12-10 @ 23:44:13
URL: http://www.finest.se/lindagrahn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback