Jullov!

Nu sitter jag här i Uppsala och äter den "sista måltiden" i mitt fina rum! Inte alls så tokigt, speciellt med tanke på att middagen består av de allra sista resterna från kylen. Det hade kunnat vara betydligt mer intressanta kombinationer :P

Det är JULLOV nu! Och det känns helt fantastiskt skönt. Jag ska hem! Till familj och hund. Ska bli så mysigt. Egentligen är det inte så "lov" som man skulle kunna tro, jag måste göra kemilabbrapport, slut PM till energisystemkursen och ett till PM som restuppgift för en föreläsning jag missade innan 17:e januari... suckelisuck. Men, först ska jag leva en stund i lycklig förnekelse =)

Idag hade vi kemitenta. Det gick rätt okej, hoppas jag. Det känns som det både skulle kunna ha gått ganska bra eller ganska dåligt. Jag känner mig inte speciellt säker på några svar alls egentligen.. Så allt skulle kunna vara rätt, eller tokfel. Det återstår att se, inget mer att göra åt det just nu iaf! Nu är det bara så skönt att det är över :)

Jag har packat det mesta nu och känner mig ganska nöjd med komprimeringen, behöver nu endast kånka en cello, en datorväska, en ryggsäck och en mindre resväska till tågstationen:) Av div. facebook uppdateringar att döma verkar det vara ganska snöigt, typ överallt. Säkert blir tåget försenat.. men jag hoppas verkligen inte, speciellt med tanke på att jag har sittplats, och tåget lär vara smockfullt (då kan man inte ligga på två säten:P). Men det blir nog alla tiders.


Längtar hem till söthunden! Hoppas han kommer ihåg mig. Jag drömde förut att jag kom hem och han inte kännde igen mig.. Men jag hoppas det var en falskdröm :P



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Nu har jag en ny blogg igen. Lol!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback