Ingen Jill, Stålhenrik och Lussegasque

Det blev ingen konsert med Jill Johnson igår =( för hon hade blivit sjuk! Martin Stenmark var ersättare, men vi valde att få pengarna tillbaka istället. Det var dessutom väldigt snöigt väder så på sätt och vis var det skönt att slippa köra i det vädret. Istället gick jag och Frida på bio och såg "Luftslottet som sprängdes", riktigt bra! Lisbeth är ju så cool alltså :) Så vi hade en trevlig kväll ändå tycker jag, det får bli Jill nån annan gång.


Jag ser julkalendern i svt varje dag. Stålhenrik är ju för kul alltså! haha! ett citat från avsnitt 15:

"Jag har under hela mitt liv tränat mina muskler, biceps, triceps, iliopsoas och gluteus maximus"

Han verkar alltså ha koncentrerat sin träning sig på armarna, höftböjarmusklerna, och stora rumpmuskeln!
Men det är klart, som superhjälte är det ju viktigt med ett tight ass!
http://www.realbodywork.com/learn/hip/gluteusmax.jpg

I lördags var förresten jag, Elin och Therese på lussegasque på göteborgs nation..! Det var kanske inte den värdaste gasque jag varit på, men vi hade det väldigt roligt och trevligt ändå!


Jag fick använda min nya fina klänning för första gången =) och se, jag fick en gloria på bilden. lol!


Kommentarer
Postat av: juliapalo

HAHA! du och ditt lol! x)

2009-12-17 @ 16:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback