mot junk island

Nu är jag ganska kass på att uppdatera märker jag.. så kan det vara =P

Ska försöka med en liten sammanfattning. Skellefteå weekend förra helgen var mycket trevlig! Jag och Mamma ägde på boda borg, mycket tack vare två unga skelleftegrabbar som var på vårat lag. (Jo, dom hade varit där förut:P)
  Sen har jag jobbat sista veckan på kyrkogården för i sommar. Det har varit en bra sommar, och helt sjukt bra väder. Typ 1 ½ dag med regnställ (om ens det) , på 6 veckor. Najs! Nu känns det väldigt skönt att jobbet är över för i sommar, äntligen lite ledigt! Men faktiskt lite tråkigt på ett sätt, det har varit ett mycket trevligt gäng som jobbat i sommar tycker jag!
  Lulekalaset i helgen. Jag gick på torsdag kväll,såg rix fm festival som var rätt dåligt, och sen scaburbian som var desto bättre. Tyckte det känndes som ovanligt mycket folk för att vara en torsdag vilket var kul! Antar att det var fler än jag som tyckte det var rätt kassa artister i år och passar att gå när det är gratis, hehe. I lördags spelade jag i kalaskyrkan, det gick bra! Uppmickad cello och elpiano i festivaltält blev trots allt en rätt bra kombination tycker jag. Tur också att jag har en pappa som är gammal ljudtekniker som kan fixa ljudet =)

Igår och idag har det varit två helt underbara sommardagar! Och det bästa av allt - jag har varit helt ledig! Igår var vi ute med båten till vårat "favvoställe" på sandön, helt underbart var det.

Imorgon åker vi till Junkön (the junk island:P) där vi ska sova två nätter i en stuga vi hyrt. Utan el. Ska bli så mysigt. Håll tummarna att det braiga vädret håller i sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback