Om ni känner er omusikaliska någon dag..

Av en slump hittade Frida idag en sångerska på spotify, Wing, som gett ut ett flertal cd-skivor med covers på en massa olika kända låtar. Först trodde jag det var ett skämt, men det visade sig vara sanning. Hon har verkligen gett ut alla dessa skivor, bekostat dom själv =P Detta tycker jag är en nästan otillåten på gränsen till kriminell låt-slakt, men samtidigt otroligt komiskt! Sök på Wing på spotify, där kan ni höra henne sjunga bland annat Abba, Beatles, Elvis, och musikallåtar.
Jag säger bara HA-HA-HA!!! =D

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha! Fan vad dåligt...

Postat av: lacan

hon har varit poppis ganska länge, ända sen hon var med på southpark. en kines som bor i nya zealand som tror hon kan sjunga. dagens florence foster jenkins :D

2009-08-10 @ 22:59:02
Postat av: Elina

Inte kan du åka till U-sala redan nästa helg :O

Kanske man kan tälta i storforsen, vet du om man får tälta gratis någonstans där?



Nu är jag hemma :P

2009-08-11 @ 18:51:42
URL: http://ainons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback