Trött eller?

Igårkväll släckte jag lampan strax innan 1. Funderade om jag skulle ställa någon väckarklocka men tänkte "nä det blehövs nog inte, ska ju inte göra nåt speciellt och jag vaknar säkert där vid 10 nån gång" Jag somnade, och sen vaknade jag, och tittade på klockan, och så var den 12.50! What, jag har alltså sovit drygt 12 timmar i sträck, utan att vakna en enda gång! Det är inte ofta det händer, inte ens för mig =P Men skönt var det =) Måste ha varit slut efter en dags snowboardåkning i Storklinten med Elina och Linnéa. Det var väldigt skoj!

Idag har jag räknat mina 50-öringar. Har samlat på 50-öringar nu några år, jag blev inspirerad av ett golv jag såg för en massa år sen, som var helt täckt med pengar och sen övertäckt med plast eller nåt. Jättehäftigt! Tänkte att jag skulle göra nåt liknande nån gång, men kanske inte ett helt golv, snarare typ ett bord eller så. På framnäs hade jag lagt ut dom på ett hyllplan i min bokhylla det tyckte jag var fint =) Nåväl, nu har jag i alla fall ca 1300 50-öringar (jag räknade inte alla, jag vägde dom, om ni undrar :P) Alltså 650kr.. Mamma tyckte jag skulle gå till banken och växla in dom, medans man fortfarande kan (visst ska man ta bort 50-öringarna snart?), men det tyckte jag var väldigt trist. Roligare att ha kvar dom väl? och göra nåt coolt av dom i framtiden. Jo.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jävlar! Det är ju massor med pengar! Ge mig! :P

Postat av: Anonym

ha en trevlig kväll! ;D

2009-04-12 @ 23:06:33
URL: http://metrobloggen.se/helenasl
Postat av: lacan

lyssna på din moder!

2009-04-13 @ 16:20:07
URL: http://blog.lacan.se
Postat av: Anonym

2010 försvinner 50 öringarna

2009-04-14 @ 10:18:29
Postat av: Anonym

2010 försvinner 50 öringarna

2009-04-14 @ 10:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback