Mot sthlm

Är visst lite dålig på att uppdatera... jajja:P

Nus var skoj som vanligt! Jag var stämledare i cellostämman, vilket är lite läskigt och ovant (inte min favoritplats:P) men det gick väl ok i alla fall, känns nyttigt att prova på och det är faktiskt kul när man väl känner att man klarar av det och är säker på sin grej! (även fast det inte alltid är på det viset :P)

Annars fortsätter jag vara ledig om dagarna och söka jobb. Och det tar faktiskt rätt mycket tid att söka jobb.. i alla fall för mig:P Det är nog en kombination av att det faktiskt tar tid att få ihop en bra jobbansökan, och dessutom tror jag att jag är ovanligt seg på att göra det haha.. men då kan jag ju vara glad över att jag inte har så mycket annat för mig, så jag faktiskt kan ge det tid.

Ikväll far jag mot Stockholm! Ska dit och dansa linedance, det är "Swedish Open", en av dom största linedancehändelserna i Sverige. Det är både tävling och en massa öppendans. Ska bli så kul!! Jag ska inte tävla utan satsar bara på att ha det roligt, dansa och lära mig nya danser och titta på alla som tävlar hehe=P Så ikväll går tåget, sittvagn ner det blir lite jobbigt, men på hemvägen har vi sovvagn, det ska bli skönt. Den sovplatsen betalade vi bara 99kr för dessutom, eftersom vi bokade för 3 månader sen, grrreeeat!! =D

Tyvärr kan jag då inte fara till Framnäs ikväll.. hade hört att Baddabah skulle komma på besök! Det hade också varit skoj.. heheheeee...


Kommentarer
Postat av: Ester

Du kanske hittar ett jobb i Stockholm, om inte så kan du ju fortsätta nedåt landet och se vad du kan hitta i Lund. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback