Jag loosade...

Jag kan ju börja med att tala om att Frida mosade mig på armbrytning igår. Herregud!! Hon är 12 år, det kan inte vara sant. Hur kan jag ha blivit så svag, eller hon så stark? Efter en hård kamp vann Frida till slut, på höger hand. Sen körde vi vänster, och då vann jag ganska lätt tre gånger. Det var också lite skumt. Jag skyller på att jag hade klippt gräset och startat våran gräsklippare typ 100 gånger samma dag. Då blir man ju trött i armen. eller hur? Det var enbart därför! =P
Visst är det så att armbrytning handlar mycket om teknik också, det är väl inte enbart styrka. Men det är rätt mycket prestige ändå =P

Jag har just varit lite wildncrazy, jag har köpt ben&jerry glass nyss, mitt i veckan! Får man göra så? naah! Och den ska jag äta nu medans jag ser Bonde söker fru, mitt favoritprogram, hehehe =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hm länken du skrev med i inlägget fungerade inte... Jo distans är ju helt klart ett alternativ. Då gäller det dock att verkligen ha disciplin att verkligen sitta ner och plugga. Och lite småtrist att inte ha några studiekamrater. Men helt klart ett alternativ om man vill bo kvar! Har du sökt in något till våren, någon kurs eller så?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback