New Super Style

Jag har färgat min blogg! Som ni ser. Snyggt va! Lila och turkos är ju mina favvofärger. Eller.. ja jag vet inte. Men lite variation blev det i alla fall =)

Jag måste vara ganska konservativ. Jag har haft min blogg i ca 2½år. Samma bloggadress. Och samma utséende... haha. Känns som de flesta andra byter bloggadress lite då och då, eller i alla fall utséende på bloggen. Jag har nog varit lite lat och inte idats klura på html koder som jag inte fattar. Kanske har det varit lite varierande bloggentusiasm..
Men NU är har det blivit lite nytt! Jag fattar fortfarande inte så mycket av alla koder, men har iaf lyckats få dit några nya färgkoder. Men hur ändrar man färg på text och rubrik? Eller lägger en bild som header?

I måndags var jag på jobbintervju på Max. Jag tror det gick bra. Det var inte så läskiga frågor som jag hade väntat mig =P Så nu väntar jag på att dom ska höra av sig och håller tummarna..

Igår spelade jag cello på "tisdagslunch" i kyrkans hus, jag spelade med på psalmerna. Efteråt var det en som pratade om gamla Luleå, båthusbacken, och visade en bilder från förr i tiden. Det var rätt intressant, man blir liksom påmind att det fanns en tid innan jag fanns. Man blir medveten om hur mycket som har hänt på 100 år. Och så berättade han om bus dom hade gjort som liten pojk, dom brukade hartsa fönster. Tror även det kan kallas fönsterfiol. Det måste ju nästan vara det perfekta buset! Det ger ett läskigt ljud, men annars ingen skada skedd liksom. Jag har aldrig testat det, måste verkligen göra det nån gång! Det går ju ut på att man sätter fast en björntråd i ett fönster, och drar med ett harts på tråden så ska det tydligen låta jätteilla på insidan av fönstret. Jag menar, vem ska göra detta bus om inte en stråkmusiker! Undrar om det funkar lika bra med moderna dubbelglasade fönster.. Nåväl, det tål att undersökas =) Nån som har provat och vill dela med sig av sina erfarenheter?

Igår var jag och simmade också, med Anneli och Johan. Simmade 2 km. Det är verkligen skönt att simma! Och bara själva grejen att vistas i vatten, man är ju helt tyngdlös, hur skönt är inte det! Jag skulle vilja lära mig dyka nån gång, med tuber...

Kommentarer
Postat av: Anneli

Fint! Det är bara att testa och gissa sig fram med resten. Det gjorde jag :)

Postat av: Anonym

Snygg färgkombination ;)

Håller tummarna för att du får jobbet!

2008-11-19 @ 21:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback