Trött dag

Idag har jag varit ovanligt trött. Dagen började halvbra, med en försovning av det slag att man i någon slags halvdvala hittar något hårt bredvid kudden som visar sig vara mobilen, som man stängt av i sömnen..yeees... Klockan visade denna gång den tid som bussen jag hade tänkt ta gick, så jag fick ta nästa och bli lite sen till repet. Det hade kunnat gå betydligt värre =P
Tror det har varit lite för många nätter på rak med lite för lite sömn. Jag är dålig på att gå och lägga mig i tid på kvällarna, i kombination med att det är mycket att göra och rep och grejer rätt tidigt på mornarna.
Annars är det mycket att ha i huvudet om dagarna, många rep att vara koncentrerad på och reptider att pussla ihop och komma ihåg. Mycket fläng fram och tillbaka mellan framnäs och högskolan. En del tjaffs hit och dit med allt möjligt. Sånt tar nog också mer energi än vanligt. Men det är ju kul också!! Det har gått jättebra hittills, fram tills idag när jag blev pang trött hela dagen! När jag försökte öva höll jag nästan på att somna haha, jag blundade och började nästan drömma iväg, man börjar tänka såna konstiga tankar som när man är på väg in i en dröm, och så vaknar man till och undrar hur man kunde börja tänka så konstiga tankar. Jo, jag ska sova tidigt ikväll.






Kommentarer
Postat av: Anneli

Sov gott :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback