Cykel och konsert

Idag har jag lagat min cykel! Jag gick med den in till stan, lämnade in den på cykelverkstad, hämtade den ett litet tag senare och cyklade hem. Det kostade 305 spänn.. Men  jag slapp köpa däck och slang, hitta verktyg, skita ner mig och lägga ner en massa tid och göra fel och bli arg. Så det var nog ändå värt det :) Nu kan jag cykla vart jag vill, när jag vill! Yes! Till exempel cyklade jag förbi dollarstor på hemvägen, och råkade handla lite chips och godis.. mm vad gott. Kan ju trösta mig med att jag ändå har fått lite motion idag =)

Nu är det en vecka kvar till stråkkonsert, i aulan på musikhögskolan måndag 19:e, kl 19. Ägnade rätt mycket tid igår åt att försöka få ihop en affisch i datorn, och så här blev resultatet. Det var Annas briljanta ide hur affischen skulle se ut, och jag fick en anledning att lära mig klippa och klistra i datorn. (Ja jag tyckte det blev rätt fint, är nästan lite stolt över mig själv haha :P)


 Välkommen på konsert om en vecka!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

O så fint :)

Postat av: Anneli

Fina bilder!
Lyllo dig som bara behövde lägga ut 305, jag var tvungen att lägga ut 1000 spänn mer. Fast iofs kommer ju hon som körde på cykeln att betala. Men när vet jag inte..

2008-05-13 @ 17:25:00
URL: http://anaine.blogg.se
Postat av: orkEster

Lycka till på konserten! (Med betoning på och uttal som ärten)

2008-05-18 @ 08:43:53
URL: http://ester.paltkoma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback