Sökningarna över

Har visst varit lite seg på att uppdatera nu..

Förra veckan var det en sökning i Piteå. Så jag har gjort teoriprov, gehörsprov, gruppledningsprov, övriga färdigheter och spelprov. Jag vet inte än hur det har gått, men det känns som det har gått bra, jag är nöjd! Känns mycket skönt att det är över nu. Nu är det bara att vänta på resultaten.. (Och så kan det vara bra att börja fundera på vad man egentligen ska göra med sitt liv.. gaah! När man har fått veta om man kommit in eller inte har man typ nån vecka på sig att tacka jag eller nej, tror jag.. )

I helgen har jag varit i Åre med TG. Det var skoj! Egentligen var vi inte i själva åre utan i Duved som ligger ganska nära. Det blev inte så väldigt mycket skidåkning men vi hann åka från 9-13 lördag förmiddag. Det var riktigt skoj! Jag fick åka linbane lift för första gången någonsin, lite läskigt men ganska kul och otroligt skönt att slippa stå i liften! =) Sen har vi haft konsert och ätit mackor och sett melodifestivalen och sjungit på gudstjänst och sen åkt hem igen. Det var en trevlig helg, och nu är jag ännu mer sugen på att åka skidor!

Nu är det "veckan efter sökningen", dvs man är ganska slö typ.. och övningsmotivationen är inte riktigt densamma som innan sökningen, av en naturlig anledning. Men det känns inte som det gör något. Nu kan man göra grejer mer på kul utan att känna att man egentligen borde öva på söknings låtarna. Skönt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback