Skidor skidor

Påsken har varit bra. Jag har hunnit åka en hel del skidor, längdskidor en gång till stugan och en gång till tjuvholmssundet, åkte dock bara skidor "enkel väg" och fick skjuts hem :P. Igår var vi och åkte slalom i Kåbdalis. Det var riktigt härligt! Strålande sol, och minusgrader så backen var jättebra hela dagen, blev aldrig slaskig och sönderåkt. Enda nackdelen var att det var väldigt mycket folk rätt lång kö till liften, men det var väl vad man kunde vänta sig annandag påsk.. På vägen hem åt vi pizza i älvsbyn och jag handlade hårtoning på coop för halva priset, så idag har jag tonat håret i färgen "mahogny" =)

Annars har jag mest tagit det lugnt, ätit mycket godis, segat vid datorn, inte övat nåt, men ska dock försöka öva litegrann resten av veckan. I helgen är det ju smaskrep, och på fredag ska jag spela stråkkvartett så jag har ändå några grejer jag borde öva på. Det enda jag har spelat hittills det här lovet är tetris på facebook hehe... Även mamma har börjat spela tetris! Trodde jag inte :P Men det är ju så roligt.. (ett tag i alla fall)

Här är några bilder från lovet:


1. Manne på väg till stugan
2. Tokspringer på isen!
3. Coola brillor...
4. Linda, Pappa & Manne på väg till tjuvholmsundet därifrån vi åkte bil mot...
5. ... Klubbviken där Henrik klättrade upp i en gungställning,
6. och jag gjorde detsamma! (blev överraskad av mig sjäv att jag tog mig upp =P)


Sen fick en viss syster för sig att ta på sig alla våra solglasögon, haha.. Gissa vem som döljer sig där bakom..

Kommentarer
Postat av: Ester

Åh, vad vackert! (Särskilt glasögonen) Nu ska det i alla fall gå kommentera på min blogg igen, förhoppningsvis.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback