Påsklov

Nu är jag hemma på påsklov. Känns skönt! Det är en väldigt skön känsla att kunna ta det lugnt med gott samvete, att slappa och kanske ägna sig åt roligt men onödigt "tidsfördriv" utan att ha dåligt samvete och känna att man egentligen borde göra nåt annat.. Visst finns det alltid saker man borde ta tag i, men just nu är det inget  som jag måste göra idag, imorgon eller i övermorgon. Yey! Det är kanske inte så produktivt i längden, men ack så skönt ett tag, speciellt efter en mer intensiv period, "innan sökningarna"..

Idag har jag varit på "öppen atelje" på framnäs, ätit lunch och sen for jag hem. Det har varit rätt dött på skolan, dom flesta for redan igår onsdag. Känns lite halvkonstigt när det är så tomt överallt..! På eftermiddagen när jag kommit hem for vi och fikade hos Rosells på Porsön eftersom Emanuel fyllde år. Det var trevligt, och gott fika =) Och vi spelade Guitar Hero, det är ju superskoj! Testade det för första gången i måndags. Känns som det är lätt att bli lite beroende av det, speciellt såhär i början när man märker att man blir bättre för varje gång man kör..!

Ikväll har vi varit på pappas jobb och bastat och spelat pingis. Såå skönt med bastu. Känns som en bra start på lovet.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åå jag vill ocksp pinponga! :P

Postat av: Sara

Hahaha, Rosells... =D vad roligt det lät.. "Vi gick över till Grahns på middag" Blir det någon stugtur i påsk för er, eller ska ni bara vara hemma och mysa?

2008-03-21 @ 09:27:48
URL: http://krutgumman.blogg.se
Postat av: lacan

erkänn att DDR knäcker Guitar hero

2008-03-21 @ 12:03:33
URL: http://blog.lacan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback