Helg och kungen!

I fredags var jag på boden alive. Det var skoj! Först for jag till Linnéa som hade fått låna sin mormors lägenhet och vi hade lite party, sen såg vi lite på Ola, träffade även Magda där =) annars gick vi mest omkring, jag köpte sockervadd, vi åt nudlar (mumselimums), träffade Frida, det var en trevlig kväll!


                    Yeah                                                                                              Ola

                      Linnéa och Frida

            Linnéa hittade sin stora kärlek


Kanonkul! Det gäller att ta det snabbaste djuret.


 Nudlar, mmmm! Godare än det ser ut

I lördags gjorde jag inte så mycket, på hemvägen från busstationen shoppade jag lite på Åhlens där det var rea, köpte lite ljus (inte rätt årstid för det, men dom var fina och billiga!) och även två cdskivor, Royal philharmotic orchestra som spelar Oasis låtar, den var bra! Och en summer party salsa skiva (nåt sånt) som var helt kass, haha. Låtarna är egentligen jättebra, elle rättare sagt, dom är bra i sina originalversioner, men den skivan var väl ingen höjdare direkt.

Idag har jag fortsatt städa och försöka få någon ordning på mina grejer. Det man kan se av golvet i mitt och fridas rum är i princip den stig som går mellan dörren, sängen och garderoben, haha.. resten är fullt med grejer. Men det blir sakta men säkert bättre ordning. Resten av dagen har jag, Linda och Sofie repat, vi ska spela på ett bröllopp om två veckor, ska bli skoj! Ikväll har jag spelat piano mest, försökte kompa "härlig är jorden" i mycket långsamt tempo. Det kan bli rätt komiskt ibland, när man till exempel råkar drämma till med ett mollackord i slutet, eller på något annat lämpligt ställe. Det blir så vackert =P

Pappa har skakat hand med kungen idag! Dom är och jobbar på nån miljökonferens nånstans, och där var kungen, och så hade han frågat typ "får man skaka hand med ers majestät" och det hade han fått, haha! Det tycker jag var ganska häftig =D


Ikväll har Henrik rengrjot sin trumpet grundligt. Blä! Alla instrument har ju sina fördelar och nackdelar, men det här är ett av dom tillfällen när jag är glad att jag inte spelar ett instrument man spottar i, haha..

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hahaha! Snabbaste djuret är bäst! Snor några bilder till min blogg :P

Postat av: Frida

Haha fan va kul bild på mig å Linnea snor den!

2008-06-30 @ 16:31:09
Postat av: Linnéa

Nu har jag utmanat dig i min blogg!

2008-07-01 @ 12:17:05
URL: http://linneasplace.devote.se
Postat av: Ida

Oj måste ha missat Ola när jag var i boden =P

Coolt o skaka hand med kungen! Tack, jag jobbar i hemtjänsten inte världens roligaste jobb men det funkar..=)

2008-07-01 @ 18:13:15
URL: http://idaml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback