Tölt i skogen

Idag har jag varit på turridning med Islandshäst, och töltat runt i skogen någonstans bortanför alviksträsk. Det var jättejättehärligt, och så skönt väder =) Jag hade denna söta häst, Laura. Vi som var på turridning var Jag, Mamma, syrrorna och några fler vänner till oss som är på besök i Luleå. Vad det är kul att rida i skogen!! Sen har jag legat på gräset hela eftermiddagen och inte gjort nånting, men skönt var det. Senare på kvällen, när det äntligen slutade blåsa, har jag och Frida varit ute en tur med kajaken. Vi for över till bergnäset, längs den strandkanten en bit och sen hem igen. Det har varit en skön dag och jag är alldeles för seg för att ta mig i säng nog snabbt, med tanke på att jag ska upp tidigt imorrn och jobba som vanligt. Men det första steget är väl i alla fall att stänga av datorn, så jag gör det nu. Godatt!

Kommentarer
Postat av: Ester

Det lät trevligt. Kul att komma ut i naturen lite.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback