Sommar och gocart


Det är SOMMAR idag! 28 grader varmt och sol, helt underbart skönt! Det är en sån här dag man har längtat efter hela vinern, när det blåser varmt och man kan cykla i linne utan att frysa det minsta, det är så skönt!

Vi har släktingar på besök hos oss nu, pappas kusin Marie, faster Ingegerd och våran tremänning William, från Norrköping. Det är kul! Dom är här till på lördag =) Ikväll har vi varit och kört gocart, det är så roligt! Känns som det var länge sen jag körde sist. Det gick sisådär, Henrik och William körde om och ifrån mig.. men jag blev i alla fall inte varvad :P Jag körde om Frida några gånger, men det fanns liksom ingen som var ungefär lika snabb som jag som jag kunde fajtas mot, Henke och Wille var lite för bra, det var väl det enda som var mindre kul :P


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha då måste det vara trångt hemma hos er :P

Postat av: Elin

tja, Linda är borta på dansläger den här veckan så hennes säng var ledig, och så har vi ju bäddsoffa i källaren så det gick bra! =)

2008-07-05 @ 22:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback