lite tokig fredag

Förmiddagen idag på jobbet ägnades åt vattning. Jag och Elisabeth körde vattenbilen, det brukar vanligtvis gå ganska lugnt till men idag hände det faktiskt lite mer utöver det vanliga! Det började med en lite för häftig inbromsning/sväng vilket resulterade i att vatten kom farande på mig. Sen hittade jag plötsligt bajs på min axel! En fågel hade skitit på mig, haha. En liten stund senare när jag vevade upp vattenslangen lossnade den från pumpen, och det sprutade en massa vatten. Sen råkade Elisabeth backa in i en stenkant, och ännu lite senare lossnade även hennes slang från pumpen. Så idag har det varit lite mer dramatik än vanligt, vi har blivit lite blötare än vanligt men också skrattat mer än vanligt, så det var ganska kul =)

Förra helgen var jag och Elina och såg Mamma Mia. Den var jättebra! Man blir så glad av såna filmer =)

Och nu är det helg igen! tiden går fort. Så skööönt med helg! Imorgon ska jag ha sovmorgon, yees....

Kommentarer
Postat av: Anneli

Eh, hoppsan, är lite för snabb på enterknappen.

Hade en liknande grej för två veckor sen, var ute och cyklade och en fågel sket mig på hjälmen (tack och lov för cykelhjälm!) och sen en till på jackärmen... Sånt som händer :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback