Korkad

Jag gjorde världens dummaste grej ikväll. Tänkte se en film på tv, satte på tv:n och började se. Efter typ en halvtimme kommer pappa in och säger "det skulle vara nån guldbaggenominerad film på tvåan". Och det var ju den jag hade tänkt se! Men jag satt och såg på ettan, där det var nån dålig tysk kriminalfilm. Och jag hade inte fattat att jag såg på fel film! hahaha! Så otroligt dumt. Så jag blev lite arg på mig själv och övervägde att fara iväg och hyra "Om jag vänder mig om" som filmen hete, bara för att jag hade bestämt mig för att se den, och nu hade jag slösat bort en massa tid med att se en annan dålig film och missat början av den jag ville se. Så störande! Men jag lyckades sansa mig, och såg slutet av filmen. Det jag hann se var i alla fall bra :)

Idag har jag annars sovit ganska länge, spelat lite piano, och sorterat en massa tråkpapper in i min "ekonomipärm", men det var bra att få det gjort. Släktingarna på besök har åkt hem, det var trevligt att dom var här!

Jag funderade på en sak för några dagar sen.. det här är ju en
mapp. Och det är är en pärm. Men vad är det här? Är det en mapp eller pärm? Eller heter det tidskriftsamlare? känns ju inte som man använder ordet "tidskriftsamlare" så ofta, i alla fall inte jag...

Kommentarer
Postat av: Ester

Klart att det heter tidskriftssamlare, det brukar då alltid jag säga, men sen är det väl jag också…

Postat av: Anneli

Jag använder det hela tiden! :) Men jag har iofs väldigt många tidskriftsamlare som dammar i bokhyllan

2008-07-08 @ 18:27:24
URL: http://anaine.blogg.se/
Postat av: Elin

ja jag får nog ge mig, det heter väl tidskriftsamlare då :P

2008-07-15 @ 17:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback