Tutti frutti rings!

Måste tipsa om ett väldigt gott godis, Fazer tutti frutti rings!
Både syrligt och salt, så kan man äta en lakrits samtidigt som en färgglad ring. Så gott så man blir knäpp!!! =D nästan.. haha...

Igår var jag på stan med syster Linda. jag handlade bl.a. ett nytt busskort, träninsbyxor & jeans på rea på jc =) Det var trevligt, men väldigt slasktråkigt väder ute.. Sen på kvällen spelade vi pingis på pappas jobb, jag Linda&Frida och våran granne Julia, jag märker att jag har inte riktigt hållit igång min enorma pingistalang, eller kanske dom andra har bättrat på sin, vem vet.. Det var skoj i alla fall! Körde rundpingis mest.

Idag har jag varit på Arcus och tränat friidrott en sväng, Linda skulle dit och försöka lära sig hoppa stavhopp. Jag körde lite höjdhopp, det var ett bra tag sen senast! Rätt mycket satt ändå kvar, och tyvärr även ribbskräcken när det började bli lite högre höjder.. suck! Nåväl, det fanns ett gummiband också som jag körde lite med när det blev för läskigt. Ikväll ska jag på linedance motionsdans på grans. Förhoppningsvis tar jag mig en sväng till övningsrummen innan dess...

Kommentarer
Postat av: Anneli

kul! Men du vågar hoppa överhuvudtaget! Skulle inte jag tror jag :S jag tror jag vågade hoppa nångång i lågmellanstadiet. höjdhopp, nä, och stavhopp? ALDRIG I LIVET :P

Postat av: lacan

argh! thats why youre not replying to the sms!

2008-01-20 @ 19:34:27
URL: http://www.lacan.se
Postat av: Linnéa

Mmm de ringarna måste jag köpa imorrn!

2008-01-20 @ 20:48:13
URL: http://dothatdance.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback