Helgen


Jag har varit hemma i Luleå över helgen, i princip har jag gjort tre saker- åkt skidor på isen, sett film (about schmidt, the Aviator, Across the universe) och städat undan råttburar och saker (efter 4½ år som råttägare har man hunnit samla på sig en hel del..)

Idag har jag städat bort mitt julpynt här på Framnäs. Har även varit och dansat linedance på grans ikväll, kul som vanligt =) Jag har tagit med mig skidorna hit till framnäs, så förhoppningsvis blir det av att åka nån gång nu i veckan. Är ju väldigt skönt att åka skidor faktiskt! hehe jag åkte skidor från OK till framnäs idag, jag menar, om man har skidor och väska med sig, så är det ju enklare att ta på sig skidorna på fötterna och åka än att bära alltihop och plumsa fram i snön där traktorn inte har hunnit ploga än. ;)

Hm. nu kom jag verkligen inte på nåt roligt att skriva. Inte nåt tråkigt heller. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Ester

Vilken smart idé att åka skidor på vägen hem. Jag antar att det blev lättare att bära också. För övrigt så hade vi frost i morse för första gången sen jag kom tillbaka. Eftersom jag aldrig haft husdjur så vet jag ju inte heller hur det är att förlora något. Men jag antar att det känns konstigt att först ha två råttor, och efter inte så länge bara ha en bur. Förstår att det måste vara jobbigt att plocka bort alla sakerna.

Postat av: Linnéa

Visst var aviator onödigt lång? Orkade inte ens se hela...

2008-01-14 @ 18:36:06
URL: http://dothatdance.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback