Lördag

Idag har jag sovit tills jag vaknade av mig själv. Det är helt otroligt hur skönt det kan vara ibland att sova tills man vaknar av sig själv, och sen kunna ligga och dra sig ett tag dessutom. Underbart!!

Sen har jag lyssnat rätt mycket på cellomasterclass, blev några timmar under eftermiddagen. Och så har jag övat litegrann. Sen har jag ikväll, hör och häpna, varit ute på joggingtur =) Var riktigt skönt faktiskt! Har hittat en ny runda man kan springa som är lite längre än den jag sprang i höstas. Det är som bra med rundor, för då vet man att varje steg är liksom ett steg hemåt, det är inte så att varje steg man springer bortåt måste man även springa tillbaka..

Ikväll har jag sett "Förnuft och känsla" som gick på 2:an. Den är så bra! hihi man blir bara så glad! Och sitter där och skrattar för sig själv. haha. Jag gillar såna filmer. Fina miljöer, fina kläder, kärlek, och det slutar alltid lyckligt. =)

Detta var min intressanta lördag. Imorgon har jag och Mia planerat att fara på skidtur och eventuellt åka över till andra sidan älven, till skidbacken. Få se om vi lyckas...

Kommentarer
Postat av: Ester

Jag såg också förnuft och känsla. Mysig stund framför TVn med något varmt att dricka (som i mitt fall inte sträcker sig längre än honungsvatten).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback