HG konsert

Kanske dags för en uppdatering..

Kan ju börja med att berätta att skidturen i söndags blev av, vi tog oss över till andra sidan! =) Det var jätteskönt väder, vindstilla och några få minusgrader. Tog drygt 2h fram och tillbaka i ett lagom tempo. Naaajs...

Igår for jag till Luleå för att lyssna på broder Henkes "debutkonsert", som han hade som projektarbete, i lilla salen på kulturens hus. Det var riktigt bra! Bra låtar, mycket duktiga musiker, varierande program. Hade väl förväntat mig att det skulle vara bra, men blev ändå positivt överraskad. Hoppas jag inte låter för skrytig, men visst blir man lite stolt ändå..! Imponerad att man lyckades få ihop allting såpass bra ändå, är ju rätt mycket att tänka på, och att sen presentera och prata mellan låtarna och allt sånt... Jag hade inte fixat det =P Jag åkte på uppgiften att vara kameraman (eller heter det kamerakvinna om det är en tjej?) vilket jag inte har så stor erfarenhet av, men Pappa skötte själva inspelningen och kameran hittade focus av sig själv, som tur var.. =P Det var faktiskt riktigt skoj!

Efter en lite för sen kväll och lite för tidig morgon är jag nu tillbaka på framnäs, har gehör om 10 minuter.. Sen cellolektion. Och sen är det tacobuffé till lunch! mmmm smaskelismaskens gott =)

Kommentarer
Postat av: lacan

interesting.
tror det heter kameraman ändå :P muhahaha
i have never heard the word "smaskelismaskens" before.

oh well, jag skrev om tisdagen så du behöver inte göra det. :P

Postat av: Anneli

Konserten var jättebra! Mycket duktigt gjort av Henrik!(och du filmade nog jättebra också :)

2008-02-08 @ 16:01:00
URL: http://anaine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback