Wild´n crazy!

Idag har jag gjort två saker som är heeelt wild´n cracy...
För det första, jag har köpt en chokladkalender, och ätit upp all choklad på en dag! Ja, du hörde rätt! Jag började till och med med lucka 24(!). Hur tillåtet är det på en skala? Det känns nästan lite kriminellt! Och ganska roligt samtidigt. Lite spännande, som att göra nånting busigt man egentligen inte får.. hehe

Sen har jag varit på Myrorna. Och där hittade jag en snowboard till salu, med tillhörande skor i strl 42, för 500kr. Och jag köpte den! Det var ett lite galet men väldigt roligt impulsköp. Fatta, jag har köpt en snowboard!! Den var dessutom riktigt snygg, vit med en ilsken älg på, haha! Vilket fynd! Men Elin, du kan väl inte åka snowboard? Nej just det ja.. inte ÄN! Men det skulle vara svajnskoj att lära sig. Det får bli vinterns projekt: lära sig åka ner för en backe på snowboard utan att ramla. Jag försökte åka lite i pulkbacken ikväll, TUR att det inte var så myckte folk som var ute promenad en kväll som denna kan jag säga, för det måste ha sett ganska dråpligt ut. Det är ju jättesvårt! Och ingen lift fanns det heller.


Hur skall detta sluta?

Kommentarer
Postat av: Elina

Å fasiken schnygg!, vi måste ju åka till backen och köra snowboard. Jag tar brorsans gamla boardie. Vi kan dra till ormberget när de stängt så ingen ser våra dråpliga fall :p

2008-12-21 @ 00:13:57
Postat av: Sara

Haha det är rätta takterna! Att vara wild n' crazy!

Postat av: Ida

Hehe cool snowboard =P

Man ramlar mycket i början har också precis testat igen, var väl typ 2 år sen jag åkte annars, men man får träna ;)

2008-12-21 @ 16:33:02
URL: http://idaml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback