Spa och stugan

I torsdags fick jag en av mina födelsedagspresenter, nämligen en övernattning på hotell med spa! =) Jag och mamma for iväg till Arvidsjaur, där vi skulle bo på hotel Laponia. På eftermiddagen var vi på "duo spa", det inkluderade ansiktsrengöring, fotbad med fotscrub, och massage med nån slags vit choklad kräm, trevligt trevligt =D Sen åt vi middag, badade bastu och doppade oss i den kallaste pool (isvak?) jag nånsin har badat i. Nästa dag åt  vi hotelfrukost, mmm!, och gick en promenad innan vi begav oss hemåt igen. På eftermiddagen blev jag "inhyrd" till pappas jobb för att övervaka en videokonferens medans dom hade "kick off eftermiddag", och eftersom jag kan väldigt lite om videokonferens var det lite nervöst.. jag hoppades att inget skulle gå fel och att ingen skulle ringa, och jag hade tur, allt gick som smort och telefonen var tyst som graven. pju!

I lördags städade jag och Linda ur vårat förråd med en massa djurburar. Vi har visst hunnit samla på oss några stycken under årens lopp... men nu verkar det som att det inte kommer flytta in några fler smådjur hos oss inom den närmaste tiden. Så vi har fotat och mätt burarna, och snart kommer en annons upp på blocket. Välkommen att handla begagnade smådjursburar med tillbehör!

Sen for jag, Frida, Ma&Pa ut i stugan och sov till på söndag. Det har varit mysigt och trevligt. Vi har plockat lite blåbär, jag och Frida har ritat och byggt med klossar, haha. Så roligt kan man ha :)

Imorgon börjar skolan igen för många. till exempel Frida som börjar högstadiet, och Linda som börjar gymnasiet (estet). Men inte för mig! Första gången jag INTE börjar nån skola på hösten, sen jag började ettan på lågstadiet. Lite konstigt på ett sätt, men jag är ju ändå så inställd på det känns ändå bra. Jag ska fortsätta jobba ett tag till på pappas jobb nu i veckan.

bye!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Mmm jag vill också på spa. Så härligt...

Postat av: Sara

Spa... Åh... Lyllos!!!!!

2008-08-25 @ 14:56:36
URL: http://krutgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback