Ny frilla och lite andra bilder

Idag har jag varit hos frisören och klippt mig. Hade först tänkt att inte klippa lika kort som förra året, men när jag väl var där känndes det ändå lika bra att ta lite mer. Så det blev ganska likt förra årets frisyr, kanske  lite mer uppklippt bakom huvudet, minns inte riktigt. Men jag känner mig i alla fall helnöjd! Så nu ser min frisyr ut såhär:






Och här är en del av min skivsamling, tog bilden när jag städade. Det här är alla skivor jag har med "en artist" och utanför bilden ligger alla blandskivor, absolute music osv.



Och här är mitt och Fridas slottparadis som vi byggde i stugan förra helgen. Se bara den gula poolen, där två barbiekillar badar, med en rutschbana av trä. Om man tittar noga kan man se den eminenta spindeln som vaktar mitt hotell, alldeles bredvid ångbastun i form av en kanna, på taket på mitt hotell.  Fantastiskt! Lägg även märke till hur fint Manne övervakar det hela.


hahaha! Mamma har igår köpt ett nytt bord som tv:n ska stå på. Hon bytte ut det mot det gamla, och kopplade in tv:n igen, men nu klagade hon just på att det inte gick att se på tv:n, för det är ingen bild! haha!! Ja, jag har en ganska oteknisk mor. =P


Kommentarer
Postat av: lacan

kanske om man byter tillbaka till gamla bordet...

Postat av: Anneli

Snyggt i håret! Var du på samma ställe som jag var på?

2008-08-30 @ 20:33:31
URL: http://anaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback