070-383 32 10

Vilken härlig dag idag! Det är soligt och varmt, och idag var sista dagen på jobbet!! Det känns skönt =D Lite konstigt också på ett sätt, man har ju trots allt gjort ungefär samma sak i 10 veckor nu (och tiden har gått fort, som vanligt) och nu är det plötsligt nåt annat som väntar.. På ett sätt är det lite tråkigt att lämna jobbet för det har varit en trevlig sommar, men det känns bra! =) Nu är det bara att vänta på pengarna, hehe.

Och idag har jag fått min nya telefon! Den som jag blev övertalad att köpa av en tjej i phonehouse tältet  under lulekalaset.. En
SonyEricsson W660i. Så rolig det är med ny telefon! Här skall lyssnas på musik och radio, fotas, smsas m.m. =D Känner mig faktiskt väldigt nöjd med hela alltihop, trots att jag blev övertalad av en försäljare. Men telefonen verkar jättebra, och jag ska betala 18 x 99kr och får ringa för allt (69 öre för allt till alla), känns inte helt pjåkigt.
"tyvärr" har jag också nytt telefonnummer: 070-383 32 10.

I helgen ska vi ut i stugan, det ska bli mysigt. Och nu är det soligt och oblåsigt så nu kan man paddla kajak dit! om nu nån vill paddla med mig, men jag tror Frida kunde tänka sig det. '

Trevlig Helg!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Kul med ny telefon. Hejdå rosa pixeln!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback