Smaskelismask för hela slanten

Nu är smask över, för den här gången. Vi har repat från tidig morgon till sen kväll torsdag och fredag, med genrep på fredag kväll och sedan på lördag kväll var det dags för den riktiga föreställningen. Det var grymt! Många bra låtar, och rätt låtar vann! "Sex i Murmansk" kom etta med underbara Blåbär och dragspels David som artister, och "Rosa kalsonger" kom tvåa, där Bosse sjöng. Dom var så bäst! Snart kommer jag börja längta till Riks smask (som är 24 maj i norrmalmia, Piteå, kom dit!) nu kan till och med jag tänka mig en smask paus efter denna intensiva smaskvecka med smasklåtar oavbrutet snurrandes runt i skallen. Men det har varit skoj =)

Nu är det snart dags för stråkkonsert i Öjebyns kyrka, mästarkursarna ska spela.

Kommentarer
Postat av: orkEster

Åh, jag önskar verkligen att jag hade varit där. Det skulle ha varit kul. Upptäckte att man kunde se det på PiteFM, men för sent!

Postat av: Linnéa

Jag vill också se på Smask!:(

2008-04-06 @ 22:07:36
URL: http://dothatdance.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback