Förkylning på g?

Idag har jag ont i halsen, misstänker att en förkylning är på väg, suck! Jag som klarat mig så bra hittills, men nån gång ska man väl åka på höstförkylning.. Jajja men jag får väl hoppas att det stannar vid ont i halsen bara.

Idag har jag rätt mycket på schemat, för ovanlighetens skull. Har haft scenisk beredskap i morse, sen hade jag min första pianolektion för den här terminen, snart ska jag spela ensemble med 2 flöjter och sen sticker jag till högskolan för att spela stråkkvintett, det ska bli kul! Och ikväll är det balkan.

Hm nu kom jag inte på nåt mer att skriva..

Kommentarer
Postat av: Elina

Ursh, hoppas du inte blir förkyld. Det är inte lätt att bli av med, har varit förkyld sedan terminsstarten..

2007-09-19 @ 07:43:39
Postat av: ester

Själv har jag varit förkyld i 43-3 veckor. Så vänta dig inte att den släpper greppet direkt. Och scenisk beredskap, det har jag aldrig hört talas om, det verkar som att det händer något på framnäs, äntligen...

Postat av: Ester igen

Alltså jag ser att jag måste ha fått fel på räknecentrum i all denna förkylning. Det ska naturligtvis inte stå 43-3, utan 43-40:) Rätt ska vara rätt(för att uttrycka sig "klychigt")!

2007-09-21 @ 15:14:56
URL: http://ester.paltkoma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback