Bastuklubben!

Igårkväll var det nollning här på framnäs!. Den gick till ungefär som förra året, med skillnaden att jag slapp vara med om allting själv =P (vilket iof var väldigt kul det också=) Jag satt i alla fall i Bastuklubben tillsammans med Magda, Bosse och AnnaMaria. Vi sjöng snapsvisor med ettorna (nollorna) och hade även uppvärmning med la dolce vita, det var riktigt roligt! =) Sen var det party på strandgården.

Nu har jag också blivit medlem på facebook, som alla verkar bli medlem på nuförtiden. Fattade inte så mycket först, men det verkar ändå rätt kul..!

Idag har varit en seg dag. Känns som jag inte har gjort nåt vettigt alls.. jag har iof städat och tvättat och lite sånt, men ändå har liksom hela dagen bara gått, och plötsligt är det kväll. Nåväl, nu är det väl lika bra att fortsätta sega, så kan jag ta nya tag imorgon igen, förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: lacan

it was fun :P
however, thanks to all the activities, i have DOMS all over my body. :( im having trouble practicing...

2007-09-09 @ 18:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback