saxkonsert

Ikväll hade "Absolut Sax" (en saxofonkvartett) konsert i aulan här på framnäs. Det var riktigt superbra! Ett väldigt blandat program, från tangomedley till bachfuga till super mario. För att avslutas med en technosvit =D
Dom hade en hel del "koreografi" inlagt, det var kul! Man blev väldigt glad av konserten. Alla borde ha varit där! Det var grymt =)

Annars är det nu bara en dag kvar innan lovet. Fast det blir ju inte riktigt "lov" direkt för mig, för imorgon börjar NUS! Det ska bli kul som vanligt =) Alltid skoj med symfoniorkester! Och det ska bli kul att spela i studio acusticum igen. Kom gärna och lyssna  på söndag kl 16. Så nu väntar en helg med mycket spelande, och mycket ätande! mmm, gratis frukost, lunch, fika, middag och kvällsfika! =)



Kommentarer
Postat av: Ester

Kul med saxkonsert. Jag önskar att jag kunde kommma på NUS, men ack! Cellobiologin går sin gilla gång, och på torsdag får jag tillträde till mitt nya rum. Elin kom hit och massera mig! (gör du nåt på lovet?:P)

Postat av: Elin

ja synd att du inte kunde komma på Nus! Det är lite elakt att skåne ligger så långt bort =P Spännande med ditt nya rum hoppas allt blir bra med det men det tror jag det kommer bli! Jag önskar jag kunde komma och massera dig ;) det är lite svårt att skicka massage över internet tyvärr.. =/ På lovet har jag inte något planerat. Eller, man kan också säga att jag har planerat att inte göra något.. Det har jag lyckats med bra hittills =)

2007-10-30 @ 15:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback