Höstlov!

Den här veckan har vi höstlov på Framnäs, jag är hemma i Luleå. Av någon anledning känndes det här som ett väldigt välbehövligt lov ändå. Det känns så lyxigt att ha några riktigt lata dagar. Inte ställa någon väckarklocka.. =) Har sovit över 10-11 timmar dom senaste nätterna, så skönt! Och det finns en massa mat i kylen, och typ 4 olika grejer att välja på att äta till frukost =)

Nus lägret i helgen var skoj, och konserten i söndags gick bra  Det enda som känns lite trist nu är att det är såpass många som slutar nu efter det här lägret =/ Och det här var sista gången vi spelar dom här låtarna. Nåväl, det är ju många som fortsätter också, och det kommer nya roliga låtar =) (får man kalla det "låtar"? kanske borde säga "stycken"..=P)

Idag var jag på stan med Linda. Jag köpte bland annat en sån "hemlig påse" på ur och penn, för 25 kr. Det är så himla kul med såna påsar, så spännande att öppna och se om man har gjort ett fynd eller om det bara var skräp. Och även om det är en massa fula grejer så brukar det finnas nåt snyggt. Idag hade jag dock otur, det var 3 smycken med och ingen var någon höjdare. Det här var ändå det fulaste:

Ett armband, med plattor som ser ut... typ som kött. torkat renkött, eller gammal blodpuddig eller nåt sånt. Blä!
Någon som vill ha armbandet? Jag vill då inte! Ni får det helt gratis =)


Kommentarer
Postat av: Elina

me det var ju snyggt! Ge det till mig ;)

2007-10-31 @ 17:38:59
Postat av: Elin

haha! Okej du kan få det :)

2007-10-31 @ 18:58:51
Postat av: Ester

Jadu Elin. Hänga på sig ett stycke kött är kanske inte det man helst gör när man är vegetarian.

Postat av: Sara

haha! det var väl fint! har köpt en sån där påse en gång, men mest en massa krafs..

2007-11-03 @ 14:31:44
URL: http://krutgumman.blogg.se
Postat av: Frida

Jag å Violetta köpte också en påse och vi fick bara skit fula saker:(

2007-11-21 @ 16:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback