Slut fika

Bästa sättet att inte äta en massa onyttiga grejer...
... är helt enkelt att inte ha en massa onyttiga grejer hemma!
(hm vänta nu, visst är det det dom brukar tjata om i "du är vad du äter?")

Jag har egentligen ganska mycket mat hemma, det går ingen nöd på mig, men jag börjar ha slut fika grejer, slut goda mackor, inga kex eller kakor, slut russin, inga bullar i frysen... Sånt där som man kan äta lite av om man är sugen, eller som kvällsfika. Det enda jag har är typ hårdmackor, och hur kul är det? Så vad gör man då om man t.ex ska se nåt på tv? För när man ser på tv (eller ser heroes på datan), då måste man ju ha något gott att äta samtidigt?!
(ojoj vilka stora problem...)
Nu hittade jag förresten glass i frysen. yey =) Men det var nog det sista goda fikat jag har.. Kanske får fara och handla imorgon. Men som sagt, det är ju ändå ganska bra att inte ha en massa fika hemma, för då är det liksom omöjligt att gå omkring och äta onyttigheter.. ;)

haha här är en rolig sida som
Ester skickade till mig
http://www.mikropuhe.com/demo.asp

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag har typ aldrig nå fika hemma... Men det beror mest på att jag är pank :P

Postat av: Micha

Svar: Hahaha jodå, i vissa fall får man vara "taskig", tycker i alla fall jag. Jag är mest orolig över hur deras barn skulle se ut, hahaha ;P

2007-11-28 @ 21:50:10
URL: http://eyeofstone.blogg.se
Postat av: Sara

Mitt lager sinar också.. Igår gick asken med After eight åt. Nu har jag kvar mörk choklad, en med krisp och en med apelsin. Och tror bestämt jag har två bullar kvar. Men chokladmuffinsen har gått åt...

2007-11-28 @ 21:57:53
URL: http://krutgumman.blogg.se
Postat av: lacan

du kan få lite av mina chilinötter... jag råkade köpa extra spicy utan att veta exakt hur spicy dom är...går inte att äta i normalt tempo, plus att man måste ha mycket vatten eller annan dricka till hands...

btw, tack för för chilinötterna jag fick förut :P

2007-11-28 @ 23:02:09
URL: http://www.lacan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback