Kycklinginvasion på framnäs?

Yey nu är jag duktig på att uppdatera! Kanske på väg in i en ny blogg-period, där det känns som att det inte är någon ide att göra något eller tänka något, om man inte får skriva om det på bloggen.. Ehm, fast nä så långt ska det nog inte få gå.. =P

Den här tiden på året, när det i princip är mörkt hela tiden, är det lätt att man blir lite förvirrad för man kan liksom inte bedöma vad klockan är genom att titta ut genom fönstret. Men en sak man ändå kan veta, det är att om man hade tänkt stiga upp kl 7, och det är ljust när man vaknar, då har man försovit sig.
(Jag har inget minne av att jag stängde av väckarklockan, jag lovar! Den bara låg där bredvid mig i sängen när jag vaknade...)

Kan även tala om att det just kom en buss, där det vällde ut en drös ungar med instrument, som gick in i skolan. Yepp, det är dags för MUST läger. 135 (?) barn, med instrument, ska husera på framnäs i helgen. Våra bästa övningsrum, S13 och S14, har blivit sovrum. Det hänger uppe pilar överallt om var tjejernas duschar, och killarnas dusch ligger.. hm? =P Och igår tjuvläste jag på deras schema, fredag kväll: korvgrillning. Lördag kväll: Disco med korv och snacks. hahahahaa!! Måste vara nån ledare som gillar korv väldigt mycket., som har gjort schemat. Men allvarligt, disco med korv? =D Oj nu kom ännu en till buss full med ännu fler barn som invaderar skolan.. Och där kom min fiolspelande syster. Man har rätt bra utsikt ändå, en försoven dag som denna.. =) En annan grej ang MUST är tröjorna, första året fick alla svarta tröjor där det stod MUST. Förra året var det röda tröjor. I år är det gula tröjor. Det blir ännu mer intressant, 135 barn som springer omkring på framnäs, i knallgula tröjor! haha. Nu är det bara lite fjädrar som saknas.

Nä nu är det bäst att jag går och övar, som jag hade tänkt göra kl 7 i morse..

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha! Korvdisco! :P

Postat av: Elina

Ja är det ljust ute har man nog försovit sig jäkligt mycket :p

2007-11-23 @ 22:19:36
Postat av: Spiderpig

Mjo iofs, så med andra ord så behöver jag inte känna mig gammal utan en ungdomlig småsten. *klonk klonk* eller hur stenar nu låter. Det blåser ute, bzz, ska gå och gömma mig under täcket, skönt att vara inomhus

2007-11-24 @ 23:12:03
URL: http://krutgumman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback