Bloggiloggilogglogg

Usch vad jag har blivit dålig på att blogga på senaste tiden.. Det är så det kan bli, om man inte riktigt är på blogghumör, och det har inte hänt något jätteviktigt. Man ids inte skriva om ALLA mindre grejer som har hänt, och om man skriver om en grej tänker man "om jag skrev det som var ganska oviktigt måste jag ju skriva det som var egentligen var viktigare" och så slutar det med att man inte skriver någonting alls.. hmm det här har jag nog klagat på förut nån gång.. i-lands problem!

Vad har hänt sen sist?
Förra veckan har det masterclass här på framnäs med Frans Helmersson, så det har vimlat av en massa grymt bra cellister överallt! Satt och lyssnade en hel del, dom är verkligen hur bra som helst!
Sen har vi spelat Trollflöjten förra helgen, det gick bra. Solisterna var duktiga. Det var en riktigt kul produktion att vara med på =) Den här veckan har det väl inte hänt så mycket speciellt.. Fast jag har säkert glömt nåt =P

Idag har jag varit på gympa på grans, vi körde innebandy det var riktigt skoj!
Nu ska jag iväg på balkanrep. Imorgon ska vi spela på krokodil kl 14, kom och lyssna!

Hm det här blev ett väldigt "det och det här har jag gjort och det ska jag göra"- inlägg. Men kanske bättre än inget.. =P


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, väldigt sant om att blogga... Känns som om det lätt blir allt eller inget! Dessa komplicerade i-landsproblem=Þ

Postat av: ester

Skulle gärna komma och lyssna om jag var närmare. Lycka till på spelningen!

2007-11-22 @ 22:22:51
URL: http://ester.paltkoma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback