Snart slut! =/

Nu är det inte alls lång tid kvar här på framnäs. 2 dagar bara! Det känns på ett sätt skönt, men också väldigt trist =/ Fast jag ska ju tillbaks hit till hösten igen, lutar det åt till 99 %. Men då kommer ju nytt folk, och gammalt folk försvinner så det kommer ju inte bli samma sak =( Det kommer säkert bli jättekul då också, men självklart annorlunda. Det är många man kommer sakna!

I måndags hade vi våran stråkkonsert. Det gick bra=) Det blev en bra blandning i programmet, både folkmusik, tvspels-musik och "seriös" klassisk musik, och så hade vi lyckats få dit några små "överraskningar". Det kom mer folk än i alla fall jag hade väntat mig, så det var kul! Och publiken verkade uppskatta konserten. Så man kan säga att det blev en lyckad konsert =)

Igår var det avslutningsfest på Kåren, det var skoj! Och igår hade vi också terminsuppspelning. Det gick helt ok. På ett sätt känns det som att jag har blivit lite bättre på att hantera min nervositet. Jag kan fortfarande bli otroligt mycket bättre på det, men det har ändå blivit lite bättre, ibland, så det känns bra!

men åh, nu blev det sådär jobbigt halvlänge sen jag skrev sist, så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det kan känna så dumt att skriva om något oviktigt som hände idag men strunta i något viktigt som hände för några dagar sen. Och om man ska skriva allt viktigt som har hänt sen sist så skulle det bli alldeles för jobbigt, så vad ska man liksom prioritera att skriva då? Då kanske det låter som att det man råkade skriva mycket om var viktigare än det man inte skrev om alls, fast det egentligen var tvärt om. (Hm. Vilket otroligt problem!...)
Jag kanske får börja uppdatera min blogg oftare helt enkelt? Fast äh, det är väl inte så noga. Det var ju aldrig tänkt att min blogg skulle ge en komplett beskrivning av mitt liv..! 

Nu måste jag gå för Siv ska låsa datasalen. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback