slut NUS

Nu är NUS slut för den här gången. Det har varit ett mycket trevligt läger med mycket övning och mycket mat =) precis som det ska vara. Vi hade konsert i Boden ikväll i Björksalen, det gick bra! och det var kul.

Annars är det ganska mycket som händer just nu, vi ska ju ha vårkonsert med framnässtråket måndag 28:e maj i Musikhögskolans aula, så det är en hel del att planera, och framför allt öva inför den! Sen är det inspelningar av arren vi gjorde på arrveckan (också en massa att öva till) , och så ska vi ha lunchkonsert på fredag med kammarorkestern. Och en massa annat också. Som sagt, det är en hel del som händer nu i slutspurten. (Kan knappt fatta att det bara är två veckor kvar!? tiden går så fort!)  Men det är ändå väldigt roliga saker som händer, jag ska göra mitt bästa för att inte glömma det ;-) 

Jag gick nyss in på
www.birthday.se och sökte på mig själv, haha man kan hitta en massa kul. Nu vet jag till exempel att jag föddes på en söndag, för 7224 dagar sedan, mitt djur enligt kinesisk astrologi är kanin och mitt element är eld. Jag fyller år samma dag som Whitney Houston och Maud Olofsson, som för övrigt enligt kinesisk astrologi är en get.

Nu ska jag snart sova, ska upp i morgon och fara på hundutställning i Sjulnäs med Manne =) Fast det blir mamma som går med honom den här gången. Hoppas Manne sköter sig, och att domaren är snäll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback