Sportlovet är slut

Nu är sportlovet slut, och det har som vanligt gått väldigt fort. Men det har varit skönt och väldigt kul. 

Lovet började med väldigt fina och soliga dagar utan vind, halva luleå var ute på isvägen och det var perfekt väder för en ispromenad eller sparktur. Dessvärre inget bra väder för kitesurfing, som man annars hade kunnat prova gratis under helgen (om det hade blåst då vill säga). Vi for också en tur ut till Junkön med bilen, och jag testade åka slalomskidor efter bilen, vi hade knytit fast vattenskidlinan i bilen, det var grymt skoj! =D 

Vad har med hänt.. Jag har mestadels varit hemma. Det har blivit några sparkturer på isen med Manne, och även badning och klippning av Manne. Och så har jag, Frida och Henrik spelat SuperSmashBros på nintendo64, det är riktigt kul! Synd att det bara var lånat :P  

I lördags var jag på linedance i gammelstan, och sen på kvällen for jag och Elina till Linnéa och såg melodifestivalen! Jag tycker nog rätt låt vann, The ark är bra! Men det hade gärna kunnat gå lite bättre för Sonja Alden och Sanna Nielsen. 

Igår följde jag med Linda till stallet, och jag fick följa med och rida ut i skogen! Linda red Snorkan och jag fick ta Cyrano =) Det var jättekul! Och jättehärligt, soligt och fint :) ååh.. helt underbart, och Cyrano skötte sig mycket bra. Fast idag har jag träningsvärk. aj! speciellt i ryggen, och jag börjar känna av det benen också..

Just nu sitter jag vid en mac i musikdatan.. Jag gillar inte mac. Allt är bara så konstigt och omständigt..! Men det handlar nog bara om vana, eller i mitt fall ovana.. tacka vet jag pc!  

ooh jag längtar till nästa helg, då blir det Stockholm, och Dolly Parton!! och Rent! det ska bli riktigt skoj :D

Hejdå......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback