Röjig dag

Idag har jag kört röjsåg nästan hela dan. Eller egentligen kanske det heter trimmer? I alla fall en sån där med oranga snören som snurrar. Så borde jag ju också spela lite röj på datorn. Sen kanske röja upp lite på rummet?
Mycket röj har det varit idag i alla fall!

Egentligen var det inte så hemskt att vara utan mobil en dag. Det enda jag missade var ett tönt-sms från Linnéa, och hon visste redan att jag hade glömt mobben :P Och så kunde jag låna en av pappas mobiler på tidningsjobbet, för då känns det ändå bra att ha en mobil med sig. 
Tidningsjobbet är förresten snart slut. Bara 2 gånger kvar! Sen är vi ledig på fredag på kyrkogården och slutar kl 2 på torsdag =) Och jag har inget speciellt planerat i helgen, så det lär ju kännas ganska tomt helt plötsligt!? =P Men det ska bli så skönt! Sen kommer jag nog behöva en hel del tid till att skriva packlista, packa, fixa, gruva mig för och längta till Makedonineresan.

Imorgon efter jobbet ska jag fara till Skellefteå och låna Hasses flygsäkra cellofodral. Måste kolla busstider.. annars kanske det blir med bil, och så kanske mamma följer med. Jag ska iaf inte köra själv, vill helst inte riskera att somna vid ratten, det är ju när man sitter still som man blir trött.. =P

 

Kommentarer
Postat av: Ester

kommer du till Skellefteå idag? Jag vill se dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback