Mot Makedonien!

Snart bär det av mot Former Yugoslav Republic of Macedonia!

Imorgon förmiddag ska jag jobba som vanligt (alla pengar man kan få ihop är bra!) På eftermiddan går planet mot Stockholm och sen på tisdag far vi vidare. Det ska bli så kul! Men jag är liite nervös =P Nyss läste jag på nyheterna att det råder extrem hetta runt medlehavet.. Det var 44 grader i grekland. Värmen förväntas hålla i sig en bit in i nästa vecka. Ojoj! Inte direkt temperaturer man är van vid, nordbo som man är..
Men hoppas det går bra i alla fall. Man får se till att dricka mycket vatten och vara i skuggan?

Så, ha det bra i kalla sverige! Vi hörs när jag kommer hem, om jag nu inte skulle hitta en dator med internet någonstans och kunna uppdatera bloggen..

Kommentarer
Postat av: semEster

Lycka till i Utlandet! Jag läste att det var 26°C i Ohrid och 32°C i Skopje och det var ju i alla fall inte så farligt. Ser framemot att få höra hur ni har haft det sen!

Postat av: Elin

Ha det underbart, härligt med ordentlig värme :D

2007-06-24 @ 22:33:50
URL: http://ainons.blogspot.com
Postat av: Sara

Oj! Utomlands, det visste jag inte! Hoppas vistelsen blev bra! Och att jag hinner komma förbi en sväng på Lindas konfirmation, jobbar lördag men kanske kanske hinner förbi när jag slutat :P

2007-06-29 @ 12:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback